E. ŞARDAĞI, "Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.3, pp.337-362, 2017
ŞARDAĞI, E. 2017. Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.3 , 337-362.
ŞARDAĞI, E., (2017). Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.3, 337-362.
ŞARDAĞI, EMİNE. "Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.3, 337-362, 2017
ŞARDAĞI, EMİNE. "Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.3, pp.337-362, 2017
ŞARDAĞI, E. (2017) . "Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.3, pp.337-362.
@article{article, author={EMİNE ŞARDAĞI}, title={Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={337-362} }