S. SUNGUR Et Al. , "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği," IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Turkey, pp.89, 2010
SUNGUR, S. Et Al. 2010. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (İzmir, Turkey), 89.
SUNGUR, S., KAYA, Z., & KAYA, O. N., (2010). Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği . IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.89). İzmir, Turkey
SUNGUR, SELCAN, ZEHRA KAYA, And OSMAN NAFİZ KAYA. "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği," IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 2010
SUNGUR, SELCAN Et Al. "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği." IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Turkey, pp.89, 2010
SUNGUR, S. KAYA, Z. And KAYA, O. N. (2010) . "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği." IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İzmir, Turkey, p.89.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELCAN SUNGUR Et Al. }, title={Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği}, congress name={IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2010}, pages={89} }