C. YÜCEL Et Al. , "Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.89-102, 2003
YÜCEL, C. Et Al. 2003. Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 89-102.
YÜCEL, C., AKAR, C., & BATUR, Z., (2003). Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 89-102.
YÜCEL, CEMİL, CÜNEYİT AKAR, And ZEKERYA BATUR. "Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 89-102, 2003
YÜCEL, CEMİL Et Al. "Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.89-102, 2003
YÜCEL, C. AKAR, C. And BATUR, Z. (2003) . "Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.89-102.
@article{article, author={CEMİL YÜCEL Et Al. }, title={Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2003, pages={89-102} }