T. Ş. YAPRAKLI Et Al. , "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ," 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Adana, Turkey, pp.295-313, 2008
YAPRAKLI, T. Ş. Et Al. 2008. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ. 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (Adana, Turkey), 295-313.
YAPRAKLI, T. Ş., CAN, P., & GÖDEKMERDAN ÖNDER, L., (2008). MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ . 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (pp.295-313). Adana, Turkey
YAPRAKLI, TEVFİK, POLAT CAN, And LEYLA GÖDEKMERDAN ÖNDER. "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ," 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Adana, Turkey, 2008
YAPRAKLI, TEVFİK Ş. Et Al. "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ." 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Adana, Turkey, pp.295-313, 2008
YAPRAKLI, T. Ş. CAN, P. And GÖDEKMERDAN ÖNDER, L. (2008) . "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ." 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Adana, Turkey, pp.295-313.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLI Et Al. }, title={MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ}, congress name={13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2008}, pages={295-313} }