D. ER CANTÜRK And P. CAN, "Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, pp.531-551, 2020
ER CANTÜRK, D. And CAN, P. 2020. Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2 , 531-551.
ER CANTÜRK, D., & CAN, P., (2020). Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, 531-551.
ER CANTÜRK, Dılvin, And POLAT CAN. "Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, 531-551, 2020
ER CANTÜRK, Dılvin E. And CAN, POLAT. "Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, pp.531-551, 2020
ER CANTÜRK, D. And CAN, P. (2020) . "Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) , vol.6, no.2, pp.531-551.
@article{article, author={Dılvin ER CANTÜRK And author={POLAT CAN}, title={Siyasal Pazarlamada Adayların Marka Kişilik Boyutları}, journal={Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)}, year=2020, pages={531-551} }