H. H. CEYLAN Et Al. , "Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.13, no.1, pp.167-180, 2017
CEYLAN, H. H. Et Al. 2017. Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.13, no.1 , 167-180.
CEYLAN, H. H., GENÇ, E., & AKBULUT, İ., (2017). Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.13, no.1, 167-180.
CEYLAN, HASAN, ERHAN GENÇ, And İBRAHİM AKBULUT. "Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.13, no.1, 167-180, 2017
CEYLAN, HASAN H. Et Al. "Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.13, no.1, pp.167-180, 2017
CEYLAN, H. H. GENÇ, E. And AKBULUT, İ. (2017) . "Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.13, no.1, pp.167-180.
@article{article, author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN Et Al. }, title={Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2017, pages={167-180} }