E. DURAN And B. SEZGİN TUFAN, "Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.1, pp.242-254, 2017
DURAN, E. And SEZGİN TUFAN, B. 2017. Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.1 , 242-254.
DURAN, E., & SEZGİN TUFAN, B., (2017). Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.1, 242-254.
DURAN, EROL, And BETÜL SEZGİN TUFAN. "Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.1, 242-254, 2017
DURAN, EROL And SEZGİN TUFAN, BETÜL S. . "Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.1, pp.242-254, 2017
DURAN, E. And SEZGİN TUFAN, B. (2017) . "Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.1, pp.242-254.
@article{article, author={EROL DURAN And author={BETÜL SEZGİN TUFAN}, title={Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları}, journal={International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2017, pages={242-254} }