M. SEZGİN And Ü. ÇAKAR, "Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi," IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, pp.37, 2018
SEZGİN, M. And ÇAKAR, Ü. 2018. Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi. IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , (Antalya, Turkey), 37.
SEZGİN, M., & ÇAKAR, Ü., (2018). Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi . IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi (pp.37). Antalya, Turkey
SEZGİN, MURAT, And ÜMİT ÇAKAR. "Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi," IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Turkey, 2018
SEZGİN, MURAT And ÇAKAR, ÜMİT. "Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi." IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, pp.37, 2018
SEZGİN, M. And ÇAKAR, Ü. (2018) . "Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi." IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi , Antalya, Turkey, p.37.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT SEZGİN And author={ÜMİT ÇAKAR}, title={Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi}, congress name={IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={37} }