S. AKTUĞ, "Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi," In Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction , Ankara: Nobel, 2016, pp.173-197.
AKTUĞ, S. Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi. 2016. In Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction , Nobel, Ankara, 173-197.
AKTUĞ, S., (2016). Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi. Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction (pp.173-197), Ankara: Nobel.
AKTUĞ, SEYDİ. "Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi." In Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction , 173-197. Ankara: Nobel, 2016
AKTUĞ, SEYDİ. "Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi." Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction , Nobel, 2016, pp.173-197.
AKTUĞ, S. (2016) "Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi", Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={SEYDİ AKTUĞ}, chaptertitle={Sınıf Davranışlarının ve Sosyal Becerilerin Geliştirilmesi}, booktitle={ Kaynaştırma Sınıfı Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler The Inclusive Classroom Strategies for Effective Differentiated Instruction}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2016} }