P. CAN And İ. ÇETİN, "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.4, pp.885-906, 2016
CAN, P. And ÇETİN, İ. 2016. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.4 , 885-906.
CAN, P., & ÇETİN, İ., (2016). SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.4, 885-906.
CAN, POLAT, And İLKER ÇETİN. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.4, 885-906, 2016
CAN, POLAT And ÇETİN, İLKER. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.4, pp.885-906, 2016
CAN, P. And ÇETİN, İ. (2016) . "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.4, pp.885-906.
@article{article, author={POLAT CAN And author={İLKER ÇETİN}, title={SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN ELDE EDİLEN FAYDALARIN TÜKETİCİ MARKA BAĞLILIĞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={885-906} }