Ş. YAPRAKLI And P. CAN, "PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, pp.265-290, 2009
YAPRAKLI, Ş. And CAN, P. 2009. PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1 , 265-290.
YAPRAKLI, Ş., & CAN, P., (2009). PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, 265-290.
YAPRAKLI, ŞÜKRÜ, And POLAT CAN. "PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, 265-290, 2009
YAPRAKLI, ŞÜKRÜ And CAN, POLAT. "PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, pp.265-290, 2009
YAPRAKLI, Ş. And CAN, P. (2009) . "PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.1, pp.265-290.
@article{article, author={ŞÜKRÜ YAPRAKLI And author={POLAT CAN}, title={PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN VE AİLENİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={265-290} }