P. CAN And M. K. YILMAZ, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.1-18, 2017
CAN, P. And YILMAZ, M. K. 2017. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 1-18.
CAN, P., & YILMAZ, M. K., (2017). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 1-18.
CAN, POLAT, And MUSTAFA KEMAL YILMAZ. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 1-18, 2017
CAN, POLAT And YILMAZ, MUSTAFA K. . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.1-18, 2017
CAN, P. And YILMAZ, M. K. (2017) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.1-18.
@article{article, author={POLAT CAN And author={MUSTAFA KEMAL YILMAZ}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Hizmet İnovasyonunun Müşteri Bağlılığına Etkisi}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2017, pages={1-18} }