P. CAN And İ. ÇETİN, "TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.4, pp.105-124, 2015
CAN, P. And ÇETİN, İ. 2015. TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.4 , 105-124.
CAN, P., & ÇETİN, İ., (2015). TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.4, 105-124.
CAN, POLAT, And İLKER ÇETİN. "TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.4, 105-124, 2015
CAN, POLAT And ÇETİN, İLKER. "TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.4, pp.105-124, 2015
CAN, P. And ÇETİN, İ. (2015) . "TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.4, pp.105-124.
@article{article, author={POLAT CAN And author={İLKER ÇETİN}, title={TELEVİZYON REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGININ MARKA HASSASİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={105-124} }