H. PALA And M. SEZGİN, "İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.14, no.85, pp.493-517, 2021
PALA, H. And SEZGİN, M. 2021. İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.14, no.85 , 493-517.
PALA, H., & SEZGİN, M., (2021). İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.14, no.85, 493-517.
PALA, HÜSEYİN, And MURAT SEZGİN. "İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.14, no.85, 493-517, 2021
PALA, HÜSEYİN And SEZGİN, MURAT. "İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.14, no.85, pp.493-517, 2021
PALA, H. And SEZGİN, M. (2021) . "İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.14, no.85, pp.493-517.
@article{article, author={HÜSEYİN PALA And author={MURAT SEZGİN}, title={İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2021, pages={493-517} }