Ç. MUTLU And T. ŞAHİN ÖREN, "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri," Turizm ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.33-44, 2014
MUTLU, Ç. And ŞAHİN ÖREN, T. 2014. Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri. Turizm ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.1 , 33-44.
MUTLU, Ç., & ŞAHİN ÖREN, T., (2014). Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri. Turizm ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, 33-44.
MUTLU, ÇİĞDEM, And TUBA ŞAHİN ÖREN. "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri," Turizm ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, 33-44, 2014
MUTLU, ÇİĞDEM And ŞAHİN ÖREN, TUBA Ş. . "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri." Turizm ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.33-44, 2014
MUTLU, Ç. And ŞAHİN ÖREN, T. (2014) . "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri." Turizm ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.1, pp.33-44.
@article{article, author={ÇİĞDEM MUTLU And author={TUBA ŞAHİN ÖREN}, title={Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftar Olma Nedenleri}, journal={Turizm ve Araştırma Dergisi}, year=2014, pages={33-44} }