P. CAN And M. K. YILMAZ, "Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.7, no.18, pp.90-106, 2016
CAN, P. And YILMAZ, M. K. 2016. Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.7, no.18 , 90-106.
CAN, P., & YILMAZ, M. K., (2016). Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.7, no.18, 90-106.
CAN, POLAT, And MUSTAFA KEMAL YILMAZ. "Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.7, no.18, 90-106, 2016
CAN, POLAT And YILMAZ, MUSTAFA K. . "Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.7, no.18, pp.90-106, 2016
CAN, P. And YILMAZ, M. K. (2016) . "Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.7, no.18, pp.90-106.
@article{article, author={POLAT CAN And author={MUSTAFA KEMAL YILMAZ}, title={Aile Bireylerinin Marka Değeri Boyutları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2016, pages={90-106} }