L. GÖDEKMERDAN ÖNDER Et Al. , "MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Nevşehir, Turkey, pp.397-411, 2008
GÖDEKMERDAN ÖNDER, L. Et Al. 2008. MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (Nevşehir, Turkey), 397-411.
GÖDEKMERDAN ÖNDER, L., ÜNAL, S., & CAN, P., (2008). MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA . 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (pp.397-411). Nevşehir, Turkey
GÖDEKMERDAN ÖNDER, LEYLA, SEVTAP ÜNAL, And POLAT CAN. "MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Nevşehir, Turkey, 2008
GÖDEKMERDAN ÖNDER, LEYLA G. Et Al. "MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Nevşehir, Turkey, pp.397-411, 2008
GÖDEKMERDAN ÖNDER, L. ÜNAL, S. And CAN, P. (2008) . "MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." 13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , Nevşehir, Turkey, pp.397-411.
@conferencepaper{conferencepaper, author={LEYLA GÖDEKMERDAN ÖNDER Et Al. }, title={MARKA BAĞLILIĞINDA HEDONİK VE RASYONEL FAYDANIN ROLÜ PERAKENDECİ MARKALI ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, congress name={13. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2008}, pages={397-411} }